Jag kör allting för hand i brist på maskiner, är inte stiftet centralt placerat så går det inte med mina verktyg

Redaktør: kreidlerhansen
kreidlerhansen skrev:
Jeg husker desværre ikke flere tal, end at jeg fik beregnet kompressionsforholdet til 10,5:1 med min parmakit-cylinder.
Jeg er egentlig ligeglad med kompressionsforholdet. Så længe den kører godt, og jeg ikke oplever detonation, så er jeg god tilfreds.
kreidlerhansen skrev:Et nyt koblingsnav efter årsskiftet måske?
Weird er det, at du kunne køre uden skiven, men det viser blot, at ikke to motorer er ens.Men navet er meget blødt. Prøv bare at bukke lidt rundt med de støtte-tingester! Der er især en svaghed omkring gevindende, da det ikke er usædvanligt, at navet flækker netop der. Jeg har dog på fornemmelsen, at det primært fremkaldes, når koblingen bliver udsat for tilstrækkeligt mange chok-behandlinger = wheelies og burnout.
Hvordan er den at køre med, den udstødning? Det design fra Luc jeg prøvede, gav en lækker gasrespons og jævn acceleration, men den gav ikke de samme omdrejninger som din. Er den voldsomt peaky, eller kan den trække sig selv op fra f.eks. 4.000rpm?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster