Porttimings: 184/126 grader. Indsugning: 240-360 grader (forklaring følger)
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/25F01FCD-CEAB-4560-8917-F232FD3C041D_zpsummkzsok.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/25F01FCD-CEAB-4560-8917-F232FD3C041D_zpsummkzsok.jpg[/img][/url]
15,3x30mm indsugningsport. Før sølle 14x26mm!
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/434744DA-DF04-4C65-9390-AEBAE67F134D_zps7qfg1pie.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/434744DA-DF04-4C65-9390-AEBAE67F134D_zps7qfg1pie.jpg[/img][/url]
Jeg tror ikke på polering! Struktuuuuur!
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/219ECCC0-B7DD-44B0-9F26-BEBBB7DFD514_zpstehqejlp.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/219ECCC0-B7DD-44B0-9F26-BEBBB7DFD514_zpstehqejlp.jpg[/img][/url]
Stemplet skal også have en god omgang for at opnå en åbningsvarighed på ~240 grader under membranen.
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/BB6876AB-7013-4D03-8EED-155B84E67CE9_zpswspcuzy4.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/BB6876AB-7013-4D03-8EED-155B84E67CE9_zpswspcuzy4.jpg[/img][/url]
23,2/42mm fra top, 27,5mm bred udstødningsport.
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/29D287D9-BE06-4AD0-A97C-E33EA62E5924_zpsxn6rivlp.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/29D287D9-BE06-4AD0-A97C-E33EA62E5924_zpsxn6rivlp.jpg[/img][/url]
Udstødningskanalen fra den anden ende. Det kniber for mig at få styr på symmetrien, præcis i overgangen mellem kanalens åbning og forrøret. Enten er jeg blind eller lyset for ringe.

[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/ADF1338E-B5FB-4E8C-B53F-75F72658710D_zps1wvtcphr.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/ADF1338E-B5FB-4E8C-B53F-75F72658710D_zps1wvtcphr.jpg[/img][/url]
32,4/41,6mm fra top, 22,6 bred. Begge skyllekanaler er ens, åbner samtidigt og der skal ikke laves flere... lige nu!
Overgangen mellem membransvøb/indsugning:
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/25609C0E-74A1-4520-A474-1977161847E8_zps2nanqw96.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/25609C0E-74A1-4520-A474-1977161847E8_zps2nanqw96.jpg[/img][/url]
Således indføres den smalle Piaggio-membran:
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/33544C62-C8DA-4730-A5D8-D4F8B23F48EE_zpshcdnstp7.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/33544C62-C8DA-4730-A5D8-D4F8B23F48EE_zpshcdnstp7.jpg[/img][/url]
28mm studs til toppen af svøbet:
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/B101E60D-FC6A-4E6C-B646-CCB2CC6C44A5_zpsntapcl7a.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/B101E60D-FC6A-4E6C-B646-CCB2CC6C44A5_zpsntapcl7a.jpg[/img][/url]
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/77B4D35A-F885-46D5-8F3D-24F1F5F65733_zpsfevq25wy.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/77B4D35A-F885-46D5-8F3D-24F1F5F65733_zpsfevq25wy.jpg[/img][/url]
Svøbet er fræset ud af ét stykke alu og dernæst tilpasset lidt ved håndkraft yderligere af Fa. Kiesler. Prisen er €149 og det finder jeg ikke urimeligt. Det at have tre forskellige 'toppe' med forskellig bespænding øger fleksibiliteten en del. Den ene passer til den originale 20mm Bing, og den anden passer til en almindelig/billig Dellorto PHBG21 med 26mm klemmebespænding. Den tredje er tiltænkt 34mm gummi-bespænding, så man kan bruge, hvad man har.
Mit kalot-topstykke med mit helt eget squishband-design, som viste sig at være umagen værd, sidste år:
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/781132AE-5A1F-4ABC-9737-E1600532E2F6_zpsnxtgjbuy.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/KT44%20Kiesler/781132AE-5A1F-4ABC-9737-E1600532E2F6_zpsnxtgjbuy.jpg[/img][/url]
40% squish-areal, 13,4:1 kompressionsforhold. Drifttemperaturen dykkede fra max 115 grader celcius til 95 grader op ad bakke på en hed sommerdag med 11.000rpm!