[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - Kreidler Florett Rs 68"

Kreidler Florett Rs 68"

Cylindermodificering, valg af cylinder og justering af karburator.

Kreidler Florett Rs 68"

Indlægaf Kreidlerlinde » torsdag, 17. maj 2012 12:17

Hej kreidler-folk derude..
Jeg står med min kreidler 5 gear fra 68 og synes ikke rigtig de 5.3 heste er nok?
Nogle som har et par idèer til en lidt vildere opsætning og eventuelt også et sted man kan få fat i sagerne?..

//Andreas
Brugeravatar
Kreidlerlinde
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: tirsdag, 15. maj 2012 09:55
Geografisk sted: Andreas Linde - 8900 Randers

Re: Kreidler Florett Rs 68"

Indlægaf TFH » fredag, 18. maj 2012 00:17

På racing siderne er der et par links til specialfirmaer, der gør i den slags, men der er mange flere tyske og hollandske. Jeg vil dog påpege, at kørsel med større tunsæt ikke er den mest stilfærdige aktivitet, der findes, og den falder derfor ikke helt upåagtet ind i det almindelige gadebilledes lydniveau 8) så fornøjelsen kan blive ganske kort.
Selv om man har indregistreret sin Kreidler som MC, gælder tuningsgrænsen på 20%, hvilket vil sige max 7,5 hk på offentlig vej, og da tuning også indbefatter en mere støjende lydpotte, kan man også få problemer hér.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.

Re: Kreidler Florett Rs 68"

Indlægaf Kreidlerlinde » fredag, 18. maj 2012 08:04

Tusind tak for det hurtige svar..
Nu da jeg ikke er så god til hollandsk, har du måske et lnik til det sæde du har på din van hansen?
Jeg ved godt der er en grænse, og derfor er det også en jeg vil bruge til bane..:-)

Med venlig hilsen, Andreas.
Brugeravatar
Kreidlerlinde
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: tirsdag, 15. maj 2012 09:55
Geografisk sted: Andreas Linde - 8900 Randers

Re: Kreidler Florett Rs 68"

Indlægaf TFH » fredag, 18. maj 2012 09:37

Der bliver fremstillet en del sæder af den slags i både glasfiber og alu til diverse MC mærker og modeller. Her er et par links:

http://www.blechmanufaktur.de der har fremstillet mit, men f.eks.

http://www.alu-tanks.de/39994.html fremstiller også nogle flotte eksemplarer.

Man skal dog være opmærksom på, hvorvidt sæderne kan monteres på en Kreidler.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.

Re: Kreidler Florett Rs 68"

Indlægaf Kreidlerlinde » fredag, 18. maj 2012 23:31

Den første side har godt nok nogle dejlige maskiner og dejlige dele..


Tusind tak for det hurtige svar på alle mine sprøgesmål..


Med venlig hilsen, Andreas.
Brugeravatar
Kreidlerlinde
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: tirsdag, 15. maj 2012 09:55
Geografisk sted: Andreas Linde - 8900 Randers


Tilbage til Voldsom Kreidler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron