Hej Lars.
Her er et par standard tips, da jeg ikke kender din opsætning.
Med 6,25hk Mahle cylinder og originalt (og rent) luftfilter kører 18mm Bing som regel bedst med dyse 78 og en 20mm Bing med dyse 78 ell. 80. Jeg skifter selv jævnligt, idet jeg ikke rigtigt kan blive enig med mig selv om, hvad der er bedst

)
Gearingen må ikke være for høj, tandhjul 13-14/34-35t er bedst, og kørsel i 5. gear bør ske over 7.000 o/m, ellers kan man ikke holde dampen oppe, idet effekten falder kraftigt under dette omdrejningstal.
For at få optimal trækkraft er det særdeles vigtigt, at du kører med den rigtige lydpotte. Min egen erfaring siger, at kun Jamarcol's lige model med aftageligt endestykke virker helt efter hensigten, så længe vi vel at mærke snakker om standard lydpotter. Lydpotter med fløjte og typen med fladt endestykke giver normalt effekttab. Jeg har dog set undtagelser. Den lagerføres, så vidt jeg ved, ikke i DK men kan købes i flere web-shops på eBay eller hos
www.kreidlerparts.com
Tændingstidspunkt for Bosch stjernetænding skal være 0,95mm før top, målt med tændingspistol ved 7.000 o/m.