[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - Kreidler rmc s5?

Kreidler rmc s5?

Løs snak om alt mellem himmel og Kreidler :o)

Kreidler rmc s5?

Indlægaf claussch91 » lørdag, 29. december 2007 02:05

Hej Alle :D
Jeg er en dreng, der har set mig varm på de herlige maskiner ;)
Er faktisk også ved at købe en rmc s5 fra 82 i tyskland... Meen...
Er det den samme motor som sidder på de lidt ældre modeller fra 77?
Og ang. transport er der nogle der har en god idé til hvordan man kan fragte den hjem til Danmark fra syd-tyskland? Har snakket med Schenker (fragtselskab) og de siger at den skal have en slags emballage, da de ikke forsikrer vare uden emballage :S
Men vil mene det vil blive et bøvl at få ordnet emballage o.s.v
Nogle ideer?

På forhånd tak ;)
claussch91
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: lørdag, 29. december 2007 00:12
Geografisk sted: Claus Schmidt - 6100 Haderslev

Re: Kreidler rmc s5?

Indlægaf kreidlerhansen » lørdag, 29. december 2007 11:05

[quote="claussch91"]Hej Alle :D
Jeg er en dreng, der har set mig varm på de herlige maskiner ;)
Er faktisk også ved at købe en rmc s5 fra 82 i tyskland... Meen...
Er det den samme motor som sidder på de lidt ældre modeller fra 77?
Og ang. transport er der nogle der har en god idé til hvordan man kan fragte den hjem til Danmark fra syd-tyskland? Har snakket med Schenker (fragtselskab) og de siger at den skal have en slags emballage, da de ikke forsikrer vare uden emballage :S
Men vil mene det vil blive et bøvl at få ordnet emballage o.s.v
Nogle ideer?

På forhånd tak ;)[/quote]

Samme motor hele vejen igennem.

Mht. afhentning må du enten finde ud af noget med emballering eller hente selv. Varevogn er bedst, da man så må køre lidt hurtigere på motorvejen, men en trailer er da også en mulighed. Det er dog en dyr måde at hente en Kreidler på.
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Indlægaf Paasker » lørdag, 29. december 2007 18:32

prøv her:
http://www.zweiradtransport.de/kleinkraftrad.htm

eller google "zweiradtransport" eller "zweirad transport"
Paasker
 
Indlæg: 47
Tilmeldt: fredag, 13. maj 2005 17:07
Geografisk sted: Martin Paaske Rasmussen - 5540 Ullerslev.

Indlægaf Twinsport » søndag, 30. december 2007 00:17

Hej

Jeg har selv prøvet [url]http://www.moto-cargo.de/[/url].

De ordnede papirarbejde osv. Prisen var rimelig og da jeg påpegede at et baglygteglas var ødelagt ved aflæsning, erstattede de det prompte!

De transporterer uden yderligere emballage.

/Steen
[img]http://www.lokke.dk/steen/kreidler/2-stroke.JPG[/img]
Brugeravatar
Twinsport
 
Indlæg: 137
Tilmeldt: mandag, 16. maj 2005 13:59

Indlægaf claussch91 » søndag, 30. december 2007 01:35

[quote="Twinsport"]Hej

Jeg har selv prøvet [url]http://www.moto-cargo.de/[/url].

De ordnede papirarbejde osv. Prisen var rimelig og da jeg påpegede at et baglygteglas var ødelagt ved aflæsning, erstattede de det prompte!

De transporterer uden yderligere emballage.

/Steen[/quote]


Efter et lille kig på deres hjemmeside, så jeg de havde nogle stativer til motorcykler o.s.v... Er det noget de ordner? Skal man bare give dem afhentningsadressen og leveringsadressen og så ordner de det eller hva? Og hvad ligger prisen ca. på?
Ja undskyld, jeg spørger så meget, men er lidt ny i faget :D

Claus Schmidt
claussch91
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: lørdag, 29. december 2007 00:12
Geografisk sted: Claus Schmidt - 6100 Haderslev

Indlægaf Twinsport » søndag, 30. december 2007 20:43

Hej Claus

Jeps - de får afhentnings- og modtageradresse, kontaktperson i begge ender og navn og adresse på betaleren. De sørger så for afhentningen og for at maskinen spænds fast i bur, så den står sikkert under transporten. De spørger så om der er gaffeltruck til stede ved aflæsningen, eller om de skal komme to mand..

Jeg fik kørt en sidevognsmaskine fra Berlin til Kolding for 150 Euro.

/Steen
[img]http://www.lokke.dk/steen/kreidler/2-stroke.JPG[/img]
Brugeravatar
Twinsport
 
Indlæg: 137
Tilmeldt: mandag, 16. maj 2005 13:59

Indlægaf claussch91 » søndag, 30. december 2007 20:47

[quote="Twinsport"]Hej Claus

Jeps - de får afhentnings- og modtageradresse, kontaktperson i begge ender og navn og adresse på betaleren. De sørger så for afhentningen og for at maskinen spænds fast i bur, så den står sikkert under transporten. De spørger så om der er gaffeltruck til stede ved aflæsningen, eller om de skal komme to mand..

Jeg fik kørt en sidevognsmaskine fra Berlin til Kolding for 150 Euro.

/Steen[/quote]
Okay tak :)

Får man den så helt hjem til døren eller? :D
claussch91
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: lørdag, 29. december 2007 00:12
Geografisk sted: Claus Schmidt - 6100 Haderslev

Indlægaf Twinsport » søndag, 30. december 2007 20:55

Jeps - lige til døren.

/S.
[img]http://www.lokke.dk/steen/kreidler/2-stroke.JPG[/img]
Brugeravatar
Twinsport
 
Indlæg: 137
Tilmeldt: mandag, 16. maj 2005 13:59

Indlægaf RR » søndag, 30. december 2007 23:54

Kør den dog hjem.. Fed tur.. Jeg kørte min hjem fra Køln, tager da nogen dage.. 8)


RR :lol:
IF ITS GOT TITS OR WHEELS ITS GONNA CAUSE YOU TROUBLE
RR
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: mandag, 20. august 2007 22:10
Geografisk sted: Kent R 4340 Tølløse


Tilbage til Hyggehjørnet

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron