[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - Hvordan tilføjes et billede til signaturen?

Hvordan tilføjes et billede til signaturen?

Løs snak om alt mellem himmel og Kreidler :o)

Hvordan tilføjes et billede til signaturen?

Indlægaf Twinsport » mandag, 16. maj 2005 14:25

Hej

Tja overskriften siger vel egentlig alt. Skal det gøres manuelt hver gang, eller kan det sættes op, så det sker pr. automatik?

Venligst

Steen

[img]http://www.lokke.dk/steen/kreidler/2-stroke.JPG[/img]
Brugeravatar
Twinsport
 
Indlæg: 137
Tilmeldt: mandag, 16. maj 2005 13:59

Indlægaf Lasse » mandag, 16. maj 2005 17:29

Det kan sættes op så den gør det per automatik, og det finder du under "Profil"

Under "Profilinformation"

"Underskrift:
Denne tekst kan blive tilføjet som underskrift til alle de indlæg som du skriver, der er en begrænsning på 500 karakterer"
Lasse
 
Indlæg: 123
Tilmeldt: fredag, 13. maj 2005 13:24
Geografisk sted: Lasse Christensen - 5260 Odense S

Indlægaf Twinsport » mandag, 16. maj 2005 20:33

Tak for svaret, Lasse. Desværre hjælper det mig ikke meget, da boksen med max. 500 karakterer lægger op til at det bare er en alm. ascii-tekst der knyttes til indlægget. Hvilken syntaks skal jeg bruge, for at få den til at forstå at det er en URL den skal hente i stedet?

/Steen

[img]http://www.lokke.dk/steen/kreidler/2-stroke.JPG[/img]
Brugeravatar
Twinsport
 
Indlæg: 137
Tilmeldt: mandag, 16. maj 2005 13:59

Indlægaf Lasse » mandag, 16. maj 2005 21:33

[quote="Twinsport"]Tak for svaret, Lasse. Desværre hjælper det mig ikke meget, da boksen med max. 500 karakterer lægger op til at det bare er en alm. ascii-tekst der knyttes til indlægget. Hvilken syntaks skal jeg bruge, for at få den til at forstå at det er en URL den skal hente i stedet?

/Steen
[/quote]

Er det et link du vil skrive? Så behøves der ikke nogen syntaks, hvis det er et billede du vil have vist skal du derimod bruge [img]link%20til%20fil[/img]
Lasse
 
Indlæg: 123
Tilmeldt: fredag, 13. maj 2005 13:24
Geografisk sted: Lasse Christensen - 5260 Odense S

Indlægaf kreidlerhansen » tirsdag, 17. maj 2005 13:12

Tak for hjælpen, Lasse :) Mit grafikkort virker åbenbart igen, men spørgsmålet er vist bare, hvor længe :?

Jeg har oprettet en vejledning i FAQ-afdelingen :)


Twinsport >> Hahaaaaha :lol: Det er, hvad jeg kalder "Det rette budskab!"

Two-strokes are full of power - four-strokes are full of parts!


P.S. Jeg er stadig lige forelsket i den RD500 ;)
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Indlægaf Twinsport » tirsdag, 17. maj 2005 20:23

Mange tak for hjælpen - jeg tror at det lykkes nu.

Forelsket i RD500, Jesper? Jeg kan godt forstå det. -Og det er kun godt med lidt forelskelse, når der skal ofres 10-15 kkr på dele pr. sæson for at holde den i god stand. Selv fruen er forstående, særligt når hun ser mig returnere fra hver eneste tur med smil fra øre til øre.......

/Steen
[img]http://www.lokke.dk/steen/kreidler/2-stroke.JPG[/img]
Brugeravatar
Twinsport
 
Indlæg: 137
Tilmeldt: mandag, 16. maj 2005 13:59


Tilbage til Hyggehjørnet

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron