[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - Se LIGE hvad der er på ebay! (cylinder)

Se LIGE hvad der er på ebay! (cylinder)

Cylindermodificering, valg af cylinder og justering af karburator.

Se LIGE hvad der er på ebay! (cylinder)

Indlægaf kreidlerhansen » lørdag, 14. maj 2005 23:57

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting

Det må siges at være spændende sager ;)
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Re: Se LIGE hvad der er på ebay! (cylinder)

Indlægaf Anders.S » søndag, 15. maj 2005 18:24

[quote="kreidlerhansen"]http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=82418&item=7974783914&rd=1#ebayphotohosting

Det må siges at være spændende sager ;)[/quote]

Den skulle man ha :D
Synd att dom inte gjorde borrningen 50mm så det hade blivit 78cc istället för 72cc när man ändå måste fräsa upp vevhuset :?
Anders.S
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: lørdag, 14. maj 2005 09:07
Geografisk sted: Anders Sundbrandt - Byhåla, Sverige

Re: Se LIGE hvad der er på ebay! (cylinder)

Indlægaf kreidlerhansen » tirsdag, 17. maj 2005 11:31

[quote="Anders.S"]Den skulle man ha :D
Synd att dom inte gjorde borrningen 50mm så det hade blivit 78cc istället för 72cc när man ändå måste fräsa upp vevhuset :?[/quote]

Jeg kan godt leve med de 2mm mindre i boring 8)

Så vidt jeg har "hørt", er 50mm boring besværligt, fordi skyllekanalerne sidder så tæt sammen. Det skulle betyde, at de bliver "åbne" som på en Puch Maxi, hvis man går så højt op i boring.
På den anden side, burde man kunne designe sig ud af det, når man laver en cylinder, helt fra bunden.

Uanset hvad, ville jeg MEGET gerne køre rundt med det kit! :twisted:


*edit*

Kittet er med al sandsynlighed lavet til Sachs! Krydspindens placering + det faktum at man skal have en 2mm bundpakning monteret, afslører vist tilstrækkeligt.
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Indlægaf Erik » onsdag, 25. maj 2005 21:55

Det var da en fuldstændig vild pris det gik for !
418,- Europæiske kroner !!!
Det må da kunne fås andetsteds for mindre ?
Og en køler må man jo osse ha´dertil.
Jeg vil tøffe videre med min Mahle lidt endnu...
Erik
 

Indlægaf kreidlerhansen » onsdag, 25. maj 2005 23:16

[quote="Erik"]Det var da en fuldstændig vild pris det gik for !
418,- Europæiske kroner !!!
Det må da kunne fås andetsteds for mindre ?
Og en køler må man jo osse ha´dertil.
Jeg vil tøffe videre med min Mahle lidt endnu...[/quote]

Der er angiveligt tale om et sjældent kit, som ikke længere er i produktion. Det er oprindeligt lavet til en Sachsmotor, hvilket jeg kan se på krydspindens placering i stemplet :)

Prisen er såmænd fair nok, når man tænker på prisen på en spritny Mahle-cylinder (6,25HK) hos en forhandler, men det er mange penge - ingen tvivl om det!

Så vidt jeg ved, har en hollænder fået en vandkølet cylinder fra Zúndapp monteret på sin Kreidler. Zündapp kørte uden vandpumpe, så det kan også bruges på Kreidleren uden de store modifikationer :)
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Indlægaf rasta_jogge » mandag, 30. maj 2005 11:23

[quote="kreidlerhansen"][quote="Erik"]Det var da en fuldstændig vild pris det gik for !
418,- Europæiske kroner !!!
Det må da kunne fås andetsteds for mindre ?
Og en køler må man jo osse ha´dertil.
Jeg vil tøffe videre med min Mahle lidt endnu...[/quote]

Der er angiveligt tale om et sjældent kit, som ikke længere er i produktion. Det er oprindeligt lavet til en Sachsmotor, hvilket jeg kan se på krydspindens placering i stemplet :)

Prisen er såmænd fair nok, når man tænker på prisen på en spritny Mahle-cylinder (6,25HK) hos en forhandler, men det er mange penge - ingen tvivl om det!

Så vidt jeg ved, har en hollænder fået en vandkølet cylinder fra Zúndapp monteret på sin Kreidler. Zündapp kørte uden vandpumpe, så det kan også bruges på Kreidleren uden de store modifikationer :)[/quote]


Hvis det kører uden pumpe hvordan bliver den så kølet?
Viel Gas, und viel Spass!
rasta_jogge
 
Indlæg: 66
Tilmeldt: torsdag, 19. maj 2005 22:17
Geografisk sted: Jesper Simonsen - 3630 Jægerspris

Indlægaf kreidlerhansen » mandag, 30. maj 2005 11:36

[quote="rasta_jogge"]Hvis det kører uden pumpe hvordan bliver den så kølet?[/quote]

Varmt vand stiger over koldt vand - ganske simpelt.

Bevares, den ville sikker køre køligere med en pumpe, men nu har det altså virket fortrinligt på Zûndapp gennem en årrække 8)

I øvrigt ligger cylinderen ikke i skjul som på en scooter, så fartvinden køler nok også cylinderen ned, hvilket mindsker kravene til vandets cirkulation - i hvert fald i mine øjne. Om jeg tager fejl, ved jeg ikke.
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S


Tilbage til Voldsom Kreidler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster

cron