Salgsprojekter: 2 stk. nyrenoverede 3g's motorer

Det er jo bare om at udnytte vintervejret, indtil man igen kan komme til at skrue ude i car-porten. Fire medlemmers motorer er allerede gjort klar til den kommende sæson, og skulle der være endnu et par motorer, der trænger til en kærlig hånd, kan jeg nok finde tid til dem også.
Da der nu (indtil videre) er klart bord, er jeg dykket ned i gemmerne, hvor jeg har fundet et par gode 3g motorer. De skal da også have mulighed for at komme ud på landevejen, og så snart de er klar, vil de i nærmeste fremtid dukke op på salgssiden. Har det interesse, er man velkommen til at lægge billet ind på forhånd. Ny lejer, simmerringe og pakninger er en selvfølge. Om fornødent udskiftes også krumtap og diverse messing bøs, alt i original kvalitet, og alle gevind er naturligvis OK.
[u]10/03-18[/u]
Motorerne er egentlig færdige, men de skal som sædvanlig lige have et par ture på min testmaskine, før de ryger på salgssiden. Da "forårsvejret" indtil videre ikke ligefrem har inviteret til den slags udendørs fornøjelser
venter jeg med det, men der må da snart ske noget - Veteran forsikringen giver jo grønt lys for kørsel fra 15/3, og det skulle man da gerne kunne benytte sig af 
[u]10/04-18[/u]
Så er det kørevejr
og den første af motorerne er hængt på min grønne 1,2'er, olie på gearkassen, benzin på den vintertømte tank, 2 spark på kick'eren og: brummmmm!
Gearskiftet kører upåklageligt, præcist "i smør", og den får nu lov til at rulle et halvt hundrede kilometer for at få olie ud i alle kroge af den knastørre gearkasse. Hvis den fortsætter på den måde, ryger den snarest muligt på salgssiden.
Sjovt, igen at køre på en helt lovlig, velfungerende Kreidler
Da der nu (indtil videre) er klart bord, er jeg dykket ned i gemmerne, hvor jeg har fundet et par gode 3g motorer. De skal da også have mulighed for at komme ud på landevejen, og så snart de er klar, vil de i nærmeste fremtid dukke op på salgssiden. Har det interesse, er man velkommen til at lægge billet ind på forhånd. Ny lejer, simmerringe og pakninger er en selvfølge. Om fornødent udskiftes også krumtap og diverse messing bøs, alt i original kvalitet, og alle gevind er naturligvis OK.
[u]10/03-18[/u]
Motorerne er egentlig færdige, men de skal som sædvanlig lige have et par ture på min testmaskine, før de ryger på salgssiden. Da "forårsvejret" indtil videre ikke ligefrem har inviteret til den slags udendørs fornøjelser


[u]10/04-18[/u]
Så er det kørevejr

Gearskiftet kører upåklageligt, præcist "i smør", og den får nu lov til at rulle et halvt hundrede kilometer for at få olie ud i alle kroge af den knastørre gearkasse. Hvis den fortsætter på den måde, ryger den snarest muligt på salgssiden.
Sjovt, igen at køre på en helt lovlig, velfungerende Kreidler
