Ny identitet - Den Gule får en ansigtsløftning

Det var vist på tide. Jeg har stort set ikke gjort en bjælde ved min maskine siden 2009, da den blev samlet for Gud ved hvilken gang. Dengang krøb den gule farve under huden på mig, og jeg stiftede bekendtskab med både 12V lysanlæg og membranstyret indsugning.
Den originale forgaffel blev dengang erstattet af en en til LK600 og de 80ccm maskiner, skivebremse og andet godt. Desuden fik Jan Mørkenborg og jeg i 2013 for første gang en nogenlunde gennemtænkt, hjemmelavet udstødning monteret sammen med et af mine hjemme-designede squishbands:
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/null_zpsbac84ad9.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/null_zpsbac84ad9.jpg[/img][/url]
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/null_zpsa040a892.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/null_zpsa040a892.jpg[/img][/url]
Nuvel, den står adskilt:
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Florett/Build%20and%20Rebuild/D79199AB-2B11-43DC-94F8-7AF303216DB4_zpsfzwyhwiv.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Florett/Build%20and%20Rebuild/D79199AB-2B11-43DC-94F8-7AF303216DB4_zpsfzwyhwiv.jpg[/img][/url]
De mest utilgængelige kroge er vasket, renset og poleret. Enkelte steder er den gule lak skallet af, så disse områder har fået en slibning for at fjerne ruste og så har jeg påført sølvgrå Hammerite. Ledningsnettet er fjernet mhp. opbygning af et nyt. Bagskærmen er blevet rettet ud, så det eneste, der sidder skævt, er nummerpladen
og en gang vådslibepapir og Autosol afhjalp de groveste ridser i bagskærmen.
Forude venter:
Renoveret RMC-forgaffel med tromlebremse (indtil videre)
Frisk bagsvingeraksel m/bøsninger
Nyt ledningsnet
Twin-sæde m/bagagebærer
HALBHOCHLENKER, BITTE!!!
Original forskærm
Benskjold (?)
Nyforkromet A-tank (den med knæpuder)
Cockpit
RMC-forlygte
Måske tændingslås i højre sidekasse
Motormæssigt er der jo altid noget i gære, men det hører ikke til her, så længe det er hemmeligt.
Den originale forgaffel blev dengang erstattet af en en til LK600 og de 80ccm maskiner, skivebremse og andet godt. Desuden fik Jan Mørkenborg og jeg i 2013 for første gang en nogenlunde gennemtænkt, hjemmelavet udstødning monteret sammen med et af mine hjemme-designede squishbands:
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Tuning/null_zpsbac84ad9.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Tuning/null_zpsbac84ad9.jpg[/img][/url]
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/null_zpsa040a892.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/null_zpsa040a892.jpg[/img][/url]
Nuvel, den står adskilt:
[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Florett/Build%20and%20Rebuild/D79199AB-2B11-43DC-94F8-7AF303216DB4_zpsfzwyhwiv.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Florett/Build%20and%20Rebuild/D79199AB-2B11-43DC-94F8-7AF303216DB4_zpsfzwyhwiv.jpg[/img][/url]
De mest utilgængelige kroge er vasket, renset og poleret. Enkelte steder er den gule lak skallet af, så disse områder har fået en slibning for at fjerne ruste og så har jeg påført sølvgrå Hammerite. Ledningsnettet er fjernet mhp. opbygning af et nyt. Bagskærmen er blevet rettet ud, så det eneste, der sidder skævt, er nummerpladen

Forude venter:
Renoveret RMC-forgaffel med tromlebremse (indtil videre)
Frisk bagsvingeraksel m/bøsninger
Nyt ledningsnet
Twin-sæde m/bagagebærer
HALBHOCHLENKER, BITTE!!!
Original forskærm
Benskjold (?)
Nyforkromet A-tank (den med knæpuder)
Cockpit
RMC-forlygte
Måske tændingslås i højre sidekasse
Motormæssigt er der jo altid noget i gære, men det hører ikke til her, så længe det er hemmeligt.
