[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - Min Kreidler..

Min Kreidler..

Lad os se, hvad du roder med.

Redaktør: kreidlerhansen

Min Kreidler..

Indlægaf Kreidlerlinde » søndag, 10. juni 2012 11:21

Hejsa folkens.

Sååå er jeg officelt igang med mit projekt, og det går stærkt!
Jeg har lige fået mine dele hjem som jeg har bestilt (Tank, stærkt malet af nogle unger.. og så en rigtig lækker bagskærm!


Nu idag den 10 juni 12, har jeg lige lagt mine hjulnav i blød for at se om de bliver bare en smule pænere af det + bestilt mine kreidler stjernefælge med tilhørende nav.
Jeg søger en som kan lave mit fortandhjul, som er svejst fast :-(

Og så eventuelt 2 nye nav i god stand, og ny bagagebærer...

Jeg ville gerne have lagt billeder ind af det hele, men eftersom jeg ikke er så god ved en computer kan det ikke lade sig gøre.. :-p
Folk som er interesserede i projektet og hvordan det skrider fra, kan få mailet billeder.




Med venlig hilsen, Andreas 'kreidler' Linde. :p
Brugeravatar
Kreidlerlinde
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: tirsdag, 15. maj 2012 09:55
Geografisk sted: Andreas Linde - 8900 Randers

Re: Min Kreidler..

Indlægaf kreidlerhansen » søndag, 10. juni 2012 22:58

Upload af fotos er enkelt nok, blot du benytter en anden kilde end vores server til hjemmeside og forum. ;) Det kører på seniors regning, og siden vi ikke opkræver kontingent, begrænser vi i stedet mulighederne på forummet + undgår reklamebannere o.l. som pesten.

Jeg benytter selv www.photobucket.com men der er mange andre muligheder på nettet. Photobucket synes jeg bare leverer det mest overskuelige layout og billederne komprimeres ikke for voldsomt.


Kom
I
Gang
Med
De
Fotos!

;)
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Re: Min Kreidler..

Indlægaf Kreidlerlinde » mandag, 11. juni 2012 12:58

Jeg skal nok komme igang, hehe. Jeg synes det er forbandet træls med reklamrebannere og diverse, freksempel da jeg sad og kiggede efter, en kreidler på SG, poppede der lige pludselig en dame som reklamerede for onfone, op i hovedet på mig.!
Det er ganske dejligt at der intet af den slags er herinde, jeg bruger scootergalleri så længe jeg er VIP derinde..

Med venlig hilsen, Andreas 'kreidler' Linde
Brugeravatar
Kreidlerlinde
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: tirsdag, 15. maj 2012 09:55
Geografisk sted: Andreas Linde - 8900 Randers

Re: Min Kreidler..

Indlægaf kreidlerhansen » onsdag, 13. juni 2012 01:51

[quote="Kreidlerlinde"]Jeg skal nok komme igang, hehe. Jeg synes det er forbandet træls med reklamrebannere og diverse, freksempel da jeg sad og kiggede efter, en kreidler på SG, poppede der lige pludselig en dame som reklamerede for onfone, op i hovedet på mig.!
Det er ganske dejligt at der intet af den slags er herinde, jeg bruger scootergalleri så længe jeg er VIP derinde..

Med venlig hilsen, Andreas 'kreidler' Linde[/quote]

Og derfor bruger jeg FireFox med Adblock Plus... Et absolut minimum af reklamer, og alle 'blokkere' kan deaktiveres efter behov. Nogle sider fungerer jo ikke uden popups og den slags. Sjovt nok holder jeg mig for det meste fra de sider.
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Re: Min Kreidler..

Indlægaf Casper-a » onsdag, 13. juni 2012 23:04

AdBlock kan også fås til google chrome :-) Jeg bruger det selv og er fuldt tilfreds med det.
Casper-a
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: lørdag, 26. november 2011 11:19
Geografisk sted: Casper Andersen - 8500 Grenaa

Re: Min Kreidler..

Indlægaf Kreidlerlinde » fredag, 15. juni 2012 12:38

Adblock? det er vist forbigået mig, jeg har aldrig nogensinde hørt om det?
Brugeravatar
Kreidlerlinde
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: tirsdag, 15. maj 2012 09:55
Geografisk sted: Andreas Linde - 8900 Randers

Re: Min Kreidler..

Indlægaf Casper-a » fredag, 15. juni 2012 20:07

Prøv at søg lidt på nettet om det. Vis du ikke kender til google chrome eller firefox, så vil jeg da anbefalde dig at kigge nærmere på de 2 "browsere"
Casper-a
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: lørdag, 26. november 2011 11:19
Geografisk sted: Casper Andersen - 8500 Grenaa

Re: Min Kreidler..

Indlægaf Kreidlerlinde » mandag, 18. juni 2012 09:03

Det vil jeg da give et forsøg.
Jeg har aldrig før brugt google chrome eller firefox.
Jeg holder mig sku til det almindelige Windows, det ved man hvad er. :-)
Brugeravatar
Kreidlerlinde
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: tirsdag, 15. maj 2012 09:55
Geografisk sted: Andreas Linde - 8900 Randers


Tilbage til Projekter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster

cron