Den lille Kreidler er tilsyneladende ved igen at blive populær. Da jeg den sidste tid har fået rigtig mange henvendelser om reservedele og hjælp til restaurering, dykkede jeg ned i lageret og fandt så mange gode dele, at det kunne blive bare nogenlunde rentabelt at bygge nr. 3.
Den grønne (juletræet) nænner jeg ikke at skille mig af med, mens den Ferrari-gule nr. 2 blev solgt forrige år ( jo, gul var Ferrari's oprindelige racer farve, indtil den legendariske kører, Fangio, skiftede til Ferrari fra Alfa Romeo og tog den røde farve med sig). Efter glasblæsning og pulverlakering kommer nr. 3 derfor til at fremstå i flammende rødt, og det skal såmænd også nok blive helt pænt.
Da jeg, som nævnt, stadig foretrækker at holde mig til de indendørs sysler, er jeg igang med motoren. Den originale 2g motor har fået fjernet en kedelig gevækst i højre motorhus, så der nu er plads til nærmest fabriksny geardele med 3 sæt tandhjul og jeg kan meddele, at patienten har det særdeles godt efter operationen På toppen får motoren (naturligvis) en fin og velholdt, umodificeret cylinder.
Det er så mit forårsprojekt, der gerne skulle stå færdig inden maj måned, og der vil naturligvis løbende komme billeder af projektet, efterhånden som det skrider frem.
Da jeg allerede nogle år, har haft pladsmangel til Kreidler-samlingen, er det meget sandsynligt, at dette projekt vil blive sat til salg på et tidspunkt.