Hej og godt nytår
Jamen så kommer jeg da gerne med en kort en, det er rigtigt at et af problemerne var varme men det skyldes "Tror jeg" i høj grad den cylinder jeg brugte, det var en 40 mm. Zeta og den havde den svaghed/ulempe at den skulle køres på alt for høje omdregninger, 8000-10000 rpm ellers skete der intet, også på grund af den lave gearing jeg blev nød til at kører med (På det tidspunkt), og tabte man trækket skulle man helt ned i 1 -2 gear og hente den igen, og hele den kører stil var med til at den blev varm og alt i alt ikke særligt smart hvis man vil kører i fred for
, at lette fra et kryds og by kørsel i det hele taget var et mareridt.
Når det så er sagt så TROR jeg, at hvis man brugte en cylinder af en ordenlig kvalitet (Hvor man så finder det henne ved jeg ikke) der lider af lidt bund træk, og man benytter en pilot der vejer "Normalt", så tror jeg godt det kan lade sig gøre at lave noget brugbart.
Men det kan ikke betale sig, jeg kører med en uoriginal 5,3 Hk. fra Kurt Hellmuth (Ca 1400 Kr.), og da jeg kørte til Jylland i sommers med fuld oppakning til 14 dage og en kampvægt på 100 Kg+, der kørte den på en lige landevej Ca 80 Km/t målt på min navigator.
Det syntes jeg ikke man kan klage over.
Jeg har i øvridt haft PC nedbrud det er derfor jeg ikke har været på længe, og kunne heller ikke huske mit kodeord.
Jeg håber det var forklaring nok, elles må i tænke jer til resten
.
VH
Kim
"Fordi man ikke kan gøre for det, kan man jo godt gøre noget ved det"