[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - Cylinder og stempel 45mm

Cylinder og stempel 45mm

Cylindermodificering, valg af cylinder og justering af karburator.

Cylinder og stempel 45mm

Indlægaf Kryger » torsdag, 01. september 2005 18:33

Jeg har tideligere skrevet og spurgt om en cylinder hvor jeg kun skrev nogle numre som man åbenbart ikke kunne bruge til en skid, men nu har jeg endelig fundet min skydelære så nu er stempel og cylinder målt, stemplet er et Meteor med L-ring og både cylinder og stempel måler 45mm, hvilket mærke kan det være? og hvor kan jeg få ringe til stemplet.

Michael Sørensen

mks@mbox301.get2net.dk

4700 Næstved :twisted:
Kryger
 

Re: Cylinder og stempel 45mm

Indlægaf kreidlerhansen » torsdag, 01. september 2005 21:23

[quote="Kryger"]Jeg har tideligere skrevet og spurgt om en cylinder hvor jeg kun skrev nogle numre som man åbenbart ikke kunne bruge til en skid, men nu har jeg endelig fundet min skydelære så nu er stempel og cylinder målt, stemplet er et Meteor med L-ring og både cylinder og stempel måler 45mm, hvilket mærke kan det være? og hvor kan jeg få ringe til stemplet.

Michael Sørensen

mks@mbox301.get2net.dk

4700 Næstved :twisted:[/quote]


Det må være en Zeta. :) Jeg kender ikke til andre producenter, der har leveret en cylinder med 45mm boring og stempel med L-ring (og plan ring?).

Stempelringe kan du få hos Kreidler Service og Protuna.
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Cylinder 45mm

Indlægaf Kryger » torsdag, 01. september 2005 21:55

Ja Jesper der også en glat ring det glemte jeg at skrive, men tak for hjælpen nu må jeg få fat i nogle ringe så jeg kan få sættet monteret. :D
forresten ved hvad sådan et kit yder?

Michael Sørensen

mks@mbox301.get2net.dk

4700 Næstved
Kryger
 

Indlægaf kreidlerhansen » fredag, 02. september 2005 00:24

Ydelsen varierer. Nogle kits leverer 4-5HK på en god dag, andre er ret så tæt på 10HK.

Det skyldes, at der er to forskellige versioner. Den ene har gode porttimings, den anden har det aldeles ikke.

Kombineret med den rette udstødning, vil den hidsige version rende 90-100km/t med en hulens masse omdrejninger.
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S


Tilbage til Voldsom Kreidler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron