Nu er jeg sådan ved at være derovre hvor de 40km/t er LIDT kedelig.
I kender det sikkert godt, ellers kan de ældre herrer der jo også er herinde, nok snakke med om at man da gerne vil have sin maskine til at rende LIDT hurtigere

Men problemet er så bare at de gamle ikke er så glade for det, og derfor skal det helst være stort set usynligt

Jeg havde tænkt på en topfart på de 60-70km/t. Det er rigeligt når jeg skal bruge den til hverdagskørsel vil jeg mene.
Jeg vil gerne kunne beholde min standard udstødning på, men karburator og cylinder må selvfølgelig godt skiftes:)
Hvad vil I anbefale?
Og jeg har ikke tænkt mig at fjerne mødommen i cyllinderen, eller plane topstykket så meget at jeg tager halvdelen af køleribberne med.
Jeg vil sådan set ikke røre de dele jeg har på nu - de er originale og bliver passet på

Jeg håber på svar, gerne gode svar, som kan bruges. Men ubrugelige svar må I da også komme med, jeg vil nok bare ikke svare tilbage på dem.
Mvh Simon Brejne
Kreidleren : http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v ... p?ID=71635
Edit: Jeg har en opboret cylinder liggende på loftet. Den har en lille ridse i siden, men min kammerat siger den stadigvæk er brugbar. Kan der ske noget ved at sætte den på?