[img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/94B9C194-8A4C-436A-ABDC-86FA7647EF7B-10347-0000173A3D03B1A3.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/873F583F-9F3C-4B24-BC7B-BC0C43570E99-10347-0000172B25BC88EC.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/E77B5AAD-969B-4BEA-AA90-821617935B3C-10347-0000172B1F9A53AA.jpg[/img]
Udstødningsportene ligger ~23mm fra top, så den arbejder fint med en standardudstødning.
Pga. vejret har den kun trillet ca. 3km, så der er laaang tid til jeg ved, præcis hvordan den arter sig.
KT-cylindrene måler alle 40,00mm. Meteor's 40mm med kun L-ring i tolerance E måler 39,97mm og passer derfor nogenlunde, MEN disse stempler er MINDRE koniske end Mahle's og en anden legering! A-stemplet på fotoet er der kun for illustrationens skyld.
Til en ny KT-cylinder bør man vælge Meteor tol:D! Mit stempel har kørt nogle tusinde kilometer i en anden cylinder og er målt ud til at være en smule mindre end fra ny = passer fint, men tilkørsel er påkrævet.
Ydermere åbner indsugningskanalen en anelse senere på disse kina-cylindre. Stemplet bør derfor hakkes 1,5-2mm for at nå fuld ydelse. Teoretisk en anelse hidsigere end Mahle... i praksis en anelse sløvere. Det medfølgende stempel fra KT måler ~39,94/,95mm trods det oplyses til 39,97mm... ergo er det fint i en original C-cylinder, men kort fortalt ubrugeligt i KT-cylinderen.
