[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - La la la lej...

La la la lej...

Løs snak om alt mellem himmel og Kreidler :o)

La la la lej...

Indlægaf sperik » mandag, 21. november 2005 00:21

Hmmm.

Synes bare lige sitet er lidt dødt for tiden...

Men nu er der da osse en post d. 20ende i November måned :)
Erik Christensen
sperik
 
Indlæg: 54
Tilmeldt: lørdag, 02. juli 2005 15:52
Geografisk sted: Erik Christensen - 9400 Nørresundby

Indlægaf TFH » mandag, 21. november 2005 01:28

Hej Erik.
Du har ret. Det er stort set kun mig, der har været på. Jeg har et par dage forsøgt at få systematiseret div. data for vore brugere.
Når der bliver brugt tilfældigt ID, er det jo svært at gennemskue, hvem man "snakker" med, og hvis det ellers lykkes for mig, vil man fremover kunne finde ud af det ved at se listen "Tilmeldte brugere".
Det vil forhåbentlig begrænse de mange unødvendige indlæg med "hvem er du"? og "send mig lige din mailadresse", indlæg, der blot fylder på serveren.

Får du ellers lavet noget Kreidler deroppe nordpå? Jeg er selv ved at samle en 2-g's for et medlem, købt MEGET adskilt med en "voldtaget" motor :shock:

Det skal nok holde mig beskæftiget en uges tid eller to.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.

Indlægaf sperik » mandag, 21. november 2005 16:27

[quote="TFH"]
Får du ellers lavet noget Kreidler deroppe nordpå? [/quote]

Det er for lidt lige for tiden.
Jeg har godtnok en 3 gears LF stående, der kunne bruge lidt knofedt, en tank og et nyt understel.
Men min Morini 3½ smed mig af i en rundkørsel for en tre måneder siden, og det gik gevaldigt ud over min "supra spinatus", så jeg er noget handicappet i øjeblikket.

Jeg kan dog godt trille lidt rundt på GT´en :)
Erik Christensen
sperik
 
Indlæg: 54
Tilmeldt: lørdag, 02. juli 2005 15:52
Geografisk sted: Erik Christensen - 9400 Nørresundby

Indlægaf TFH » mandag, 21. november 2005 19:34

Uha, godt, det går fremad. Fortsat god bedring. Forhåbentlig kan maskinen også laves.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.

Indlægaf Paasker » mandag, 21. november 2005 22:47

Ja der har været lidt dødt her på sitet på det sidste :)
Paasker
 
Indlæg: 47
Tilmeldt: fredag, 13. maj 2005 17:07
Geografisk sted: Martin Paaske Rasmussen - 5540 Ullerslev.

Indlægaf TFH » mandag, 21. november 2005 23:53

Næh, der er heldigvis ikke stille på sitet (tællerne taler jo deres eget tydelige sprog) kun på Forum, men det kan vi jo gøre noget ved.
Hyggeligt at høre fra dig. Det er jo længe siden, og ved træf-tid havde du jo travlt med eksamen.
Går den gode Kreidler stadig fint?
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.

Indlægaf Paasker » tirsdag, 22. november 2005 18:06

Ja det er lidt lang tid siden I har set noget til mig... Men det betyder jo ikke at jeg ikke har fulgt med i hvad der er sket her på sitet :D

Jeg blev student her i sommers og nu står den på sabbat år, så det kan jo være I kan få hevet mig med til træffet næste år.

Jeg havde faktisk tænkt at jeg skulle have været ude og besøge jer her i efteråret, men det blev aldrig til mere end tanken. Jeg skylder jo stadig junior nogle penge for et topstykke jeg fik med hjem engang, som jeg skulle have planet. Topstykket gav jeg til en af dem jeg gik på HTX med. Han sagde at det skulle han nok fikse... men jeg har aldrig set noget til toppen... :evil:

Kreidleren kører som den plejer den er dog sat ind for vinteren nu.

Jo, så her i foråret faldt jeg over en fin lille mc. Den "kom" jeg så til at købe... Hovsa :lol: Hvis det har interesse kan den ses her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=4510

Og bare rolig, jeg kunne aldrig finde på at sælge Kreidleren 8) Jeg har stadig min Puch MS 50 som jeg købte som 13-årig... Kan ikke nænne at sælge dem og de får da også lige en køretur engang i mellem.

Men jeg må vel godt kigge ud til jer en gang til foråret?

Mvh. Martin
Paasker
 
Indlæg: 47
Tilmeldt: fredag, 13. maj 2005 17:07
Geografisk sted: Martin Paaske Rasmussen - 5540 Ullerslev.

Indlægaf TFH » tirsdag, 22. november 2005 21:44

Tillykke med din eksamen og det ny køretøj (mums) og pas nu på rundkørslerne :argh:

Du er da velkommen hele året.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.


Tilbage til Hyggehjørnet

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster

cron