[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - Tank på det bedste du veeeeeed... ;)

Tank på det bedste du veeeeeed... ;)

Løs snak om alt mellem himmel og Kreidler :o)

Tank på det bedste du veeeeeed... ;)

Indlægaf kreidlerhansen » søndag, 26. januar 2014 12:46

Den er så køn!

[url=http://s173.photobucket.com/user/kreidlerhansen/media/Kreidler%20Florett/AF8DCB5A-3C95-49DB-A8A7-5D8469492D7C_zpsdvvbq9st.jpg.html][img]http://i173.photobucket.com/albums/w55/kreidlerhansen/Kreidler%20Florett/AF8DCB5A-3C95-49DB-A8A7-5D8469492D7C_zpsdvvbq9st.jpg[/img][/url]

Jeg har jo kun ønsket mig sådan en, siden jeg så en i fin stand for år tilbage. Som følge af mine motoreksperimenter og overforbrug af krumtappe, har jeg dog først nu taget mig sammen til at proppe et anseeligt beløb i noget, som ikke påvirker motorydelsen! :P

OK, de 0,7L mindre kapacitet end min anden tank (13,2L) giver lidt mindre vægt, men altså... :mrgreen:

Nej, stafferingerne er ikke perfekte - der er for matte. Knæpuderne har en lidt spøjs pasform, og min kontaktlim er vist blevet for ældre, idet den hverken hæfter på gummi, krom eller mine fingre, uanset pres og temperatur, så det er en ommer! :(

Helhedsindtrykket fejler til gengæld ingenting.
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Re: Tank på det bedste du veeeeeed... ;)

Indlægaf togam » søndag, 26. januar 2014 20:43

Wauu! Te'løk' med den - ser godt ud!
Brugeravatar
togam
 
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirsdag, 17. maj 2005 21:14
Geografisk sted: Torben Skousen - 5230 Odense M.

Re: Tank på det bedste du veeeeeed... ;)

Indlægaf Svolde » lørdag, 01. februar 2014 16:48

Fantastisk! Det er sådan noget der kan gøre en blød om hjertet. Vi må se den på!
Med venlig hilsen

Michael Svoldgaard
RMC Elektronik ´77
[url]http://www.2xhansen.dk/kreidlerregdk/kreidlerforum/phpBB2/viewtopic.php?f=8&t=2571[/url]
Brugeravatar
Svolde
 
Indlæg: 124
Tilmeldt: fredag, 15. februar 2013 08:54
Geografisk sted: 9310 - Vodskov

Re: Tank på det bedste du veeeeeed... ;)

Indlægaf kreidlerhansen » søndag, 02. februar 2014 10:20

[quote="Svolde"]Fantastisk! Det er sådan noget der kan gøre en blød om hjertet. Vi må se den på![/quote]

Tanken kommer ikke ned i min halv-fugtige garage, før tid er! :) Bevares, kun gulvet er et reelt problem, dernede, men det er også nok. Florett'en skal have en ret stor omgang, og tanken kommer tidligst på, lige inden det nye sæde. ;)

Inden da skal jeg være færdig med min MF7, som jeg just har fået en krydspindsbøsning til. Den savner egeropstramning, bremsebakker, dæk og nye platiner... og så skal jeg i grunden lige finde stemplet, også! :P


Men nøjjjjj, hvor jeg glæder mig til at se det gule uhyre i sine nye klæder!
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Re: Tank på det bedste du veeeeeed... ;)

Indlægaf TFH » torsdag, 27. marts 2014 09:45

Osse mig :D
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.


Tilbage til Hyggehjørnet

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster

cron