[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - nyt medlem

nyt medlem

Løs snak om alt mellem himmel og Kreidler :o)

nyt medlem

Indlægaf smeden45 » tirsdag, 05. juli 2011 07:58

hej jeg er en mand på 46år som lige har meldt mig ind i klubben.Jeg skal på et tidspunkt til at renovere en kreidler cross til oprindelig stand så kunne godt bruge links til stumper skal bruge en del nye dele såsom fælgringe+eger og diverse crom dele ja lidt af hvert mit nuværende projekt er en yamaha fs1dx fra 77 der kommer til at stå som ny med alle de nye originale reservedele jeg kan finde mvh Brian
smeden45
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: søndag, 26. juni 2011 18:24
Geografisk sted: Brian Jeppesen - 7900 Nykøbing Mors

Re: nyt medlem

Indlægaf TFH » tirsdag, 05. juli 2011 09:51

Hej Brian.

Velkommen, også her på forum. Med det udvalg, der er tilgængeligt her i DK, er man nødsaget til at dreje musen sydpå, også for at finde bare nogenlunde rimelige priser på Kreidler stumper.

Jeg kigger selv mest på adresserne www.kreidlerparts.com og www.kreidleronderdelen.nl der begge har etableret sig med internet-shop, en ting der gør handel lidt mere overskuelig, og man kan hér få de fleste stumper. Hos www.kreidlerdienst.de kan man også få stort set alt, men det kræver lidt større personlig indsats, med bestilling pr. brev, mail eller telefon. Jeg har dog på fornemmelsen, at firmaet så småt er ved at finde ud af, at vi lever i 2011 :o

De umiddelbart tilgængelige fælge og eger er rustmæssigt lidt af et problem, medmindre ens køretøj kun er til udstillingsbrug. Har man, eller kan man finde, et bare rimeligt velholdt originalt hjulsæt, bør man beholde det og glæde sig over ikke at have spildt lommeskillingerne på noget nyslået bras. Man kan dog finde fælge i alu, og monterer man galvaniserede eger, og det holder naturligvis.

Medmindre man dumper ned i et gammelt lager, kan forgaffel og greb til Mustang ikke købes ny, så her må du ud på brugtmarkedet. I rusthærgede DK er gode forgafler sjældne, men eBay er en mulighed. Man bør dog se sig godt for, og, hvis billedmaterialet er utilstrækkeligt, kræve mere.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.


Tilbage til Hyggehjørnet

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster

cron