[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - nummerplade på forskærm

nummerplade på forskærm

Løs snak om alt mellem himmel og Kreidler :o)

nummerplade på forskærm

Indlægaf stoumann » lørdag, 13. september 2008 18:07

på de modeller, hvor der er monteret en nummerplade på forskærmen.

hvorfor er det at nummerpladen er gul? hvorfor lige den farve? og er det egentlig en nummerplade, for jeg har aldrig set tal på dem?

er der nogen der ved det?


"på billedet neden under, jeg ved godt at det er svært, men koncentrer jer nu om knallerten"

[img]http://www.born2brom.nl/Tapa/Kreidler_Tara_213.jpg[/img]
MVH Nilas.
Brugeravatar
stoumann
 
Indlæg: 145
Tilmeldt: onsdag, 21. november 2007 22:23
Geografisk sted: Nilas Stoumann - 4623 Lille Skensved

Indlægaf TFH » lørdag, 13. september 2008 20:12

Hejsa.

Nå, du har også fundet den lille kornfede teen-ager med de grimme tæer :D

Den gule plade er en speciel gimmick fra de hollandske myndigheders side. Den skal være monteret på alle store knallerter for at undgå, at de forveksles med motorcykler.
Det var netop det, der skete for Jesper, da han endnu kørte knallert. En foran kørende bilist drejede pludselig til højre, ind over fortovet til en parkeringsplads. Han troede, Jesper kørte motorcykel og derfor skulle overhale venstre om. Det var altså ikke tilfældet, og det kostede Jesper en ubehagelig overraskelse, et par skrammer og hans første Kreidler, der blev dømt totalskadet. Ideen med de gule plader er måske ikke så tosset endda.
Senest rettet af TFH lørdag, 13. september 2008 21:46, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.

!

Indlægaf togam » lørdag, 13. september 2008 20:31

Hvordan dævlen kan knallerten på billedet lige stå så godt i vådt strandsand? :o)
Brugeravatar
togam
 
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirsdag, 17. maj 2005 21:14
Geografisk sted: Torben Skousen - 5230 Odense M.

Indlægaf TFH » lørdag, 13. september 2008 21:40

Godt set. Andre billeder på siden afslører, at der faktisk ligger et brædt (jo, det skulle staves med d da jeg gik i skole) skjult i sandet.

http://born2brom.nl/Tapa.htm
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.

Indlægaf stoumann » lørdag, 13. september 2008 23:00

[quote="TFH"]Hejsa.

Nå, du har også fundet den lille kornfede teen-ager med de grimme tæer :D

Den gule plade er en speciel gimmick fra de hollandske myndigheders side. Den skal være monteret på alle store knallerter for at undgå, at de forveksles med motorcykler.
Det var netop det, der skete for Jesper, da han endnu kørte knallert. En foran kørende bilist drejede pludselig til højre, ind over fortovet til en parkeringsplads. Han troede, Jesper kørte motorcykel og derfor skulle overhale venstre om. Det var altså ikke tilfældet, og det kostede Jesper en ubehagelig overraskelse, et par skrammer og hans første Kreidler, der blev dømt totalskadet. Ideen med de gule plader er måske ikke så tosset endda.[/quote]

så forstår jeg bedere..

som du selv hentyder til, så ville det nok være en god ide herhjemme. for jeg har op til flere gange haft folk råbene efter mig når jeg har kommet kørende på cykelstier (hvilket jeg jo skal med en knallert), at jeg skal ud på vejen, og se at få min røv væk fra cykelstien..
det er jo ingenting i forhold til jespers uheld, men i alle henseender ville det da nok være meget godt så uvidende folk ikke ville tage fejl..

selvom det ikke burde være så svært, da der i forvejen er en nummerplade motorcyklerne og ikke på knallerter..

er det fordi det er svært at undgå at se den gule farve, at de har valgt den?
MVH Nilas.
Brugeravatar
stoumann
 
Indlæg: 145
Tilmeldt: onsdag, 21. november 2007 22:23
Geografisk sted: Nilas Stoumann - 4623 Lille Skensved

Indlægaf TFH » søndag, 14. september 2008 09:01

Sikkert :D
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.


Tilbage til Hyggehjørnet

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster

cron