[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - Torben Skousens Cup-Racer stjålet *FUNDET*

Torben Skousens Cup-Racer stjålet *FUNDET*

Torben Skousens Cup-Racer stjålet *FUNDET*

Indlægaf TFH » onsdag, 10. april 2013 11:02

Så skete det "utænkelige", jeg har fået stjålet min Kreidler baneracer.

[img]http://www.kreidlerreg.dk/racing/pts/pts05b.jpg[/img]

Den har stelnr.: 3049221
Motornr.: 5192433

Den er blevet stjålet ml. torsdag den 4/4 og mandag den 8/4 fra Industriparken 2 i Vojens.

Dusør gives til den der kan hjælpe med oplysninger til at den bliver fundet igen.

Venlig hilsen
Torben Skousen
Tlf.: 29490000


[color=#FF0000]Maskinen har langt om længe fundet sin vej hjem til Torben, igen - dét er da gode sommernyheder! oo> :thumbup:

/Jesper[/color]
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.

Re: Torben Skousens Cup-Racer stjålet

Indlægaf togam » fredag, 12. april 2013 21:06

Hej alle!

I mandags havde jeg den kedelige oplevelse, at min Kreidler baneracer var blevet stjålet. Den var blevet taget fra et lager i Vojens, hvor jeg arbejder med at sælge OUT-LET møbler. Kreidleren stod i det fjerneste, mørke hjørne i et rum langt væk fra, hvor andre normalt har deres gang. Men da lageret jo er åbent for publikum i dagtimerne, er der formentlig en, der alligevel har fundet vej dertil og set, at der stod en spændende knallert opbevaret og havde andre planer med den.

Der skal en hvis frækhed til, men det er jo netop det, der gør forskellen på de kriminelle og os andre. Min værste anelse er, om den er røget en tur til Polen med nogen af de handlende, som vi også møder på lageret i Vojens.
Brandærgerligt når ens "kronjuvel" bliver nappet af en anden person der ikke kender forskel på dit og mit.

Når det er sagt og den værste følelse af chok og vantro, oven på det næsten ubærlige har fortaget sig en smule, så er det ganske overvældende, hvor mange sympati-tilkendegivelser man bliver mødt af efter sådan en mavepuster. Så mærker man, hvor meget sådan en hændelse også rammer hos andre "lidelsesfæller", der ved, hvor meget det betyder at lægge hjerteblod og umage i lignende projekter, ved at opbygge og følge sin drøm. Det bliver en meget personlig ting og man føler sig dybt krænket over at nogen så brutalt har den frækhed at smadre det hele for en.

Konkret har jeg mærket, hvor meget andre oprigtigt ønsker at hjælpe i "nødens stund" for at jeg igen kan komme ud at "lege" på banerne igen med de andre rødder :-)
Jeg er blevet tilbudt hjælp med at skrive efterlysninger, låne dele, bytte mig til sjældne dele, hjælpe med at konstruere dele til raceren, ja, jeg er sågar blevet tilbudt at få en helt køreklar maskine stillet til rådighed, kvit og frit. Det er helt vildt overvældende!

Så langt væk som fra Tyskland og Holland har jeg mærket medfølelsen og blevet tilbud at købe nye dele til en meget reduceret pris, "Donationspreis". Ja, man føler det næsten som blodsbrødre i sådan en stund og det giver en god portion trøst. Jeg føler mig meget mere ovenpå nu, end de 2 første døgn efter det var sket. Det er ikke for meget sagt, at maskinen nu er efterlyst over det meste af Europa. Jeg har ikke ord nok for at takke alle!

Jeg skal ubetinget ud at køre ræs igen i år! Jeg kan ikke lade Per C., Per S., Anton, Michael (solskin), Peter, Bundgård (og hvem der mon ellers stiller op?) køre rundt, uden jeg får lov at lege med og give dem kvalificeret modstand :-) !
Så min plan er nu hurtigst muligt, at få stablet en ny racer på hjulene. Jeg nupper min ’67er Kreidler, splitter den ad og bruger den som donormaskine. Så bruger jeg en af mine gode motorer med en skrap cylinder, låner et baghjul, får lavet et nyt forhjul, låner et sæde, noget styrtøj, en transponder og så er jeg næsten fuldendt.
Jeg er ikke sikker på, at jeg bliver klar til løbet på Djursland den 11./12. maj, men på Padborg Ring d. 1/6, til det internationale løb, vil jeg forhåbentlig være en del af feltet igen.

Nu glæder jeg mig til at bygge en ny racer igen og ser hvad der kommer ud af det.

Tak kære venner for alt jeres støtte og hjælp!

Stor Kreidler hilsen
Torben
Brugeravatar
togam
 
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirsdag, 17. maj 2005 21:14
Geografisk sted: Torben Skousen - 5230 Odense M.

Re: Torben Skousens Cup-Racer stjålet

Indlægaf kreidlerhansen » lørdag, 13. april 2013 10:10

Vil du låne en 40mm cylinder med ukendt ydelse og holdbarhed? :P Squishtopstykke og et par cylinder-spacere er med i pakken...

Siger den *BUM* er det bare ærgerligt. Hvis du kommer forrest, vil jeg have kage! :lol:
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Re: Torben Skousens Cup-Racer stjålet

Indlægaf togam » lørdag, 13. april 2013 16:04

Det kunne da være interessant, Jesper :-) Jeg har en fin reservecylinder, som jeg selv tager ansvaret for, men skulle vi prøve at teste din på banen og give den nogen over nakken med en 26 mm Mikuni og en S-P udstødning? :-) Nu er jeg ikke selfmade tuningsekspert som dig, men hvad er en cylinder-spacer???
Brugeravatar
togam
 
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirsdag, 17. maj 2005 21:14
Geografisk sted: Torben Skousen - 5230 Odense M.

Re: Torben Skousens Cup-Racer stjålet

Indlægaf kreidlerhansen » lørdag, 13. april 2013 18:08

Gerne. :)

Spaceren lægges under cylinderen for at hæve kanalerne yderligere, kort fortalt. Squish-topstykket matcher desuden spaceren = kammeret er undersænket i cylinderen.

Det ville være en fin holdbarhedstest af KT/Meteor-konstellationen! Så må jeg hellere se at få den slebet færdig, heh...
/Jesper 'Kurveknækker' Hansen\

:mrgreen:
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Re: Torben Skousens Cup-Racer stjålet *FUNDET*

Indlægaf togam » onsdag, 12. juni 2013 20:33

Ja, tænk sig! Min bane Kreidler er fundet igen i 99% intakt stand i Skrydstrup af politiet ca. 2 måneder efter, at den blev meldt stjålet. Hvor heldig har man lige lov at være?!
Det eneste der mangler er den forreste nummerplade og transponderen (til at registrere omgangstider), som jeg havde monteret på forgaflen. Da jeg ikke havde en støttefod monteret, havde banditten selv monteret en sidestøttefod da han ellers ikke har kunnet "parkere" den. Han har åbenbart "hygget" sig med den, for han havde også gjort sig umage med at male det allebageste stykke på lydpotten, ved udgangsrøret, fordi der var lidt rust på den (kan jeg huske). Sikkert fordi han havde tænkt sig selv at beholde den, har den ikke været udsat for "overgreb og vold". Så fyren har haft sine "bløde" sider, hvis jeg skal rose ham for noget.
Tak til alle jer, der har støttet moralsk og med at holde udkig efter den, det har betydet meget for mig.
Nu er jeg glad igen og kan nå at køre et par løb resten af 2013 sæsonen. Hilsen Torben :D
Brugeravatar
togam
 
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirsdag, 17. maj 2005 21:14
Geografisk sted: Torben Skousen - 5230 Odense M.

Re: Torben Skousens Cup-Racer stjålet *FUNDET*

Indlægaf TFH » onsdag, 12. juni 2013 21:40

Det er da bare lykke :D . Hvad angår transponderen, er den jo med nr. tilmeldt det internationale tidstagningssystem, så det er da spændende om "en eller anden" skulle melde den til i nyt navn. Det kunne jo være, den kom til veje ad de kanaler.

Forreste nummerplade er du velkommen til at låne af mig på ubestemt tid - Du kigger bare forbi.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.


Tilbage til STOP TYVEN!

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron