[quote="kreidlerhansen"]
Nu skal en motorcykel ikke til periodisk syn, så det er da bare at trille til syn med den i standardtrim, og så bygge lige så pjattet om på den, bagefter.[/quote]
Det var faktisk en god idé, men jeg havde jo tænkt mig at lave maskinen inden jeg blev 18 - så jeg havde noget at køre på. Ellers må jeg jo bare lave en version nu, og så smække motoren over på et andet stel når den skal synes, og så lave det om med hydrauliske bremser etc efter syn.. Det ville da være smart, for så ved jeg jo hvordan det skal laves, og så er der jo ingen problemer der
[quote]
I øvrigt er en af fordelene ved et hydraulisk skivebremsesystem, at det er lettere at doser bremsekraften, og således kan bremse tættere på grænsen til fuld blokering. På det punkt kommer kabeltrukne tromlebremser altså til kort.
[/quote]
Det har du nok også ret i.. Men hvis ikke du var kommet med den idé, at bygge maskinen om efter syn, så havde jeg nu fastholdt tromlebremserne
Men jeg siger tak for jeres svar!
Hvis der er flere kloge folk ude omkring - så kom endelig med jeres svar på mine spørgsmål!
Mvh...