Indregistrering af Kreidler, jeres oplevelser til syn.

Og jeg omformulerer lige...
Hvad har jeres oplevelser været i synshallerne?
Nogle maskiner er trods alt gledet lige igennem syn, mens andre er blevet betinget godkendt og andre igen er bloevet kasseret.
Som nogle af os ved, er det ikke alle synsmænd, der er lige åbne overfor indregistrering af Kreidlere, og de gældende regler fortolkes og udøves nærmest individuelt, synshallerne imellem.
F.eks. blev jeg påbudt at montere parkeringslys på Kreidleren, da den skulle gennem syn. Det er lidt underligt, idet der for lette motorcykler under 100kg fra før 1978 ikke ved lov stilles krav om monteret akkumulator.
Da det er ulovligt at forlade sit køretøj, mens det holder i tomgang, virker det en kende ulogisk.

Hvad har jeres oplevelser været i synshallerne?
Nogle maskiner er trods alt gledet lige igennem syn, mens andre er blevet betinget godkendt og andre igen er bloevet kasseret.
Som nogle af os ved, er det ikke alle synsmænd, der er lige åbne overfor indregistrering af Kreidlere, og de gældende regler fortolkes og udøves nærmest individuelt, synshallerne imellem.
F.eks. blev jeg påbudt at montere parkeringslys på Kreidleren, da den skulle gennem syn. Det er lidt underligt, idet der for lette motorcykler under 100kg fra før 1978 ikke ved lov stilles krav om monteret akkumulator.
Da det er ulovligt at forlade sit køretøj, mens det holder i tomgang, virker det en kende ulogisk.