[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 117: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 118: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/db/dbal.php on line 119: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable $Array
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
KREIDLER REGISTER DK's FORUM • Vis emne - volume

volume

Spørgsmål om indregistrering? Fyr bare løs! Se også FAQ.

Redaktører: TFH, kreidlerhansen

hvad er fedest 60ér kreidleren eller 70ér kreidleren (årtier)

Afstemning sluttede tirsdag, 11. marts 2008 21:01

60éren selvfølgelig!
1
17%
70éren selvfølgelig!
5
83%
 
Afgivne stemmer : 6

volume

Indlægaf stoumann » tirsdag, 04. marts 2008 21:01

lige for tiden står min kreidler standart (eller tæt på standart :wink: ), men jeg ville gerne lige hører om, når jeg om et par år skal ha den indregistreret til mc.

må den så godt kunne kører op i de høje hastigheder, eller er det noget den skal,
og skal man så ikke kører den på trailer til syn, eftersom man jo ikke må kører på en knallert der kører mere end "30" :roll:

og hvor meget må´ den kører som mc?
Brugeravatar
stoumann
 
Indlæg: 145
Tilmeldt: onsdag, 21. november 2007 22:23
Geografisk sted: Nilas Stoumann - 4623 Lille Skensved

Re: volume

Indlægaf kreidlerhansen » onsdag, 05. marts 2008 14:05

[quote="stoumann"]lige for tiden står min kreidler standart (eller tæt på standart :wink: ), men jeg ville gerne lige hører om, når jeg om et par år skal ha den indregistreret til mc.

må den så godt kunne kører op i de høje hastigheder, eller er det noget den skal,
og skal man så ikke kører den på trailer til syn, eftersom man jo ikke må kører på en knallert der kører mere end "30" :roll:

og hvor meget må´ den kører som mc?[/quote]

Få fat i et sæt prøveplader, så må du i princippet køre rundt med hvad som helst, blot maskinen kan køre over 40km/t. ;) De må bare kun benyttes, når maskinen skal til syn, mekaniker eller til prøvekørsel.

Den må have 6,25HK + 20% (7,5HK), så hvis den kan køre 80km/t er der næppe nogle løftede øjenbryn. I princippet er der ingen øvre grænse, men hvis tomgang ligger omkring 3.500rpm og igangsætning er ved 9.000rpm, kan du godt opleve lidt brok.

I princippet er det nok at køre den ind med en boret cylinder. 55km/t er rigeligt. :)
Brugeravatar
kreidlerhansen
Site Admin
 
Indlæg: 841
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 00:06
Geografisk sted: Jesper Hansen - 5260 Odense S

Re: volume

Indlægaf stoumann » onsdag, 05. marts 2008 18:40

[quote="kreidlerhansen"][quote="stoumann"]lige for tiden står min kreidler standart (eller tæt på standart :wink: ), men jeg ville gerne lige hører om, når jeg om et par år skal ha den indregistreret til mc.

må den så godt kunne kører op i de høje hastigheder, eller er det noget den skal,
og skal man så ikke kører den på trailer til syn, eftersom man jo ikke må kører på en knallert der kører mere end "30" :roll:

og hvor meget må´ den kører som mc?[/quote]

Få fat i et sæt prøveplader, så må du i princippet køre rundt med hvad som helst, blot maskinen kan køre over 40km/t. ;) De må bare kun benyttes, når maskinen skal til syn, mekaniker eller til prøvekørsel.

Den må have 6,25HK + 20% (7,5HK), så hvis den kan køre 80km/t er der næppe nogle løftede øjenbryn. I princippet er der ingen øvre grænse, men hvis tomgang ligger omkring 3.500rpm og igangsætning er ved 9.000rpm, kan du godt opleve lidt brok.

I princippet er det nok at køre den ind med en boret cylinder. 55km/t er rigeligt. :)[/quote]

tak..
Brugeravatar
stoumann
 
Indlæg: 145
Tilmeldt: onsdag, 21. november 2007 22:23
Geografisk sted: Nilas Stoumann - 4623 Lille Skensved

Indlægaf jan juul » søndag, 23. marts 2008 23:52

Hej, jeg har tænk på om det er muligt at få sin Kreidler RMC indregistreret
som Knallert 45, er der nogen der har et svar på om det er værd at arbejde med, registrering som Motorcykel er ikke interesant, da jeg ikke har kortet dertil.

Mvh Jan Juul. :)
julle
jan juul
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: torsdag, 20. marts 2008 01:29
Geografisk sted: 9900 - Frederikshavn

Indlægaf TFH » mandag, 24. marts 2008 00:17

Nej den går ikke. Knallert 45 er et nyere begreb, som ikke eksisterede, da Kreidleren var på markedet, og den er derfor heller ikke typegodkendt som en sådan.
Vil du køre Kreidler 45, bliver det på en af de ny Kreidler scootere.
Med venlig hilsen,

Torben,
KREIDLER REGISTER DK.
Brugeravatar
TFH
Site Admin
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: onsdag, 11. maj 2005 21:53
Geografisk sted: Torben Hansen - 5260 Odense S.


Tilbage til Kreidler MC

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron